vineri, 27 august 2010

Despre noapte ciudata sau un "duel" cu lo sfidante respectiv cum sa castigi o lupta de dinainte sa o dai

Aseara am avut o noapte tare tare ciudata. Am terminat de scris ultimul articol pe la 2 jumate apoi am vrut sa ma culc. Nu ca ash fi putut vre un strop. Mintea mea era plina de ganduri oarecum vraiste, ma rog metaforic vorbind vraiste. Aveam o gramada de idei in cap. Ma gandeam ce si cum sa zik si la ideea ca unii din voi nu veti putea inghiti ce scrie aici. Abia am putut adormi in jur de 5-6 sculat acu de dimineatza pe la ora 9 jumate. S-a incercat un ultim atac asupra mea. O voce din cap imi zicea ai sarit orice limita cine plm te crezi Dumnezeu si ii raspund acelei voci nu ca ma cred sunt. Dar mi se zicea ceva de genu ca m-am mandrit prea tare. De plictiseala am inceput sa zik un Tatal nostru la care vocea l-ai negat pe Dumnezeu nu te va mai asculta. Sau ceva de genu vezi k ai sa iti iei bataie daca publici blogul. Ete scartz nu imi iau eu bataie nu am frica asta este imposibil iar intr-o eventuala lupta nu m-ash lasa pana nu l-ash lua pe celalalt dupa mine. Dar nu vreau sa se ajunga si nu cred k se va ajunge la lupta nu stau sa ma cert cu toti frustratii. Ideea este ca prin asta te sperie lo sfidante. Se foloseste de motivele logice pe care ti le da mintea ca sa te faca sa te simti slab. Puterea de orice fel este reala, slabiciunea de orice fel este iluzie dupa cum am mai zis. Nu este asha cum zik idiotii de popi sa negi puterea ca ar fi de la dracu. Sa fii cretin sa o arunci la gunoi si sa te arunci la gunoi alegand de bunavoie si de masochist retardat ce esti suferintza. Dar sa exemplific un atac al lui lo sfidante. Acu vreo luna si ceva eram la bunicu. Au fost 2 faze tampite tampite in gluma spus ca mi s-au parut foarte faine. A dat o rapaiala dar una d-aia mocaneasca de te muta de pe loc. Si eram cu tanti care are grija de bunicu. Si ea o sclava desi din anumite puncte de vedere o respect. Si ideea e ca ploaia m-a luat in plin, rafale peste rafale in capul gol. Am fost prea mandru si bine imi pare ca sa imi deschid umbrela. Apoi seara respectiva am jucat rummy pe etalate (asha se scrie nu remi pentru cine nu stie) si ma enervasem pentru ca a castigat de multe ori la limita facand regulile dupa cum vroia ea (Era prima data cand am jucat rummy pe etalate respectiv prima data dupa foarte multi ani). Si i-am facut cateva figuri care au enervat-o. Ma rog problema ei. Faza este ca femeia este foarte credincioasa si cu frica de Dumnezeu care dupa cum am vazut in posturile de dinainte este cea mai mare tampenie. Nu va inchipuiti ce am trait noaptea aia. Voci din cap imi ziceau ca am sa fac pneomonie si ca am sa racesc. Si ca a doua zi de dimineatza nu am sa ma mai pot da jos din pat. Apoi cik am suparat-o pe femeia lu Dumnezeu si ca ma bate "doamne - doamne" lasandu-l pe drac pe capul meu si ducandu-ma pe mine "sub pamant", unde cik am mai fost desi cei care traiesc stari de genu sa stie ca sunt iluzii. Daca era sa merg pe imbecila de logica "pacat - pedeapsa" sau "cauza - efect" trebuia sa imi tai pula in seara respectiva. Dar stiam ca totul e doar o sperietura. Stiam ca e doar lo sfidante care in sfarsit si-a gasit o cheie si credea ca ma are la mana. Ce imbecil in plm sa ma rapuna el pe mine eu divinul. L-am luat la pula si l-am injurat de mama focului. Nu zik k nu ma lasa sa respir efectiv abia mai respiram crezand ca sunt bolnav cu caile respiratorii blocate si "sub pamant". Dar stiam ca totul e doar un joc sau un atat. Asta e puterea lui lo sfidante. Doar asta. Sperieturile pe care el ti le provoaca par reale. Foarte reale. Si posedatii din biserici sau epilepticii din spitale vad totul foarte real. Dar lo sfidante are puterea asta numai daca esti suficient de imbecil incat sa i-o dai. Trebuie sa te pishi pe el ceea ce am si facut. Spre dimineatza a plecat si am adormit ca un prunc. Ceea ce s-a intamplatsi aseara. De aici se poate deduce ca toate sperieturile de genu sunt doar opera lui lo sfidante. Inclusiv asha zisul "pacat". Cand te sperii ca ai pacatuit si ca te bate "doamne - doamne" te simti mik si iti vine sa te urci pe pereti apoi iti vine sa iti tai pwla pt k Dumnezeu nu te mai iarta. Cand Iisus a zis Noul Testament iertati sunt toti, nu k ar exista greseala. In Noul Testament nimeni nu pierdea timpul ca sa se spovedeasca, asta este o inventie a bisericii cititi mai bine Biblia si cititi-o voi fara sa cereti ajutorul la idiotii de popi care nici macar nu sunt originali ci ingurgiteaza de la altii. Cum a zis si Iisus despre biserica oficiala si oamenii "cu bun simtz" si "cu capul pe umeri" din vremea lui: "Calauze chioare chiorilor, ei nu intra in imparatia lui Dumnezeu si nu ii lasa nici pe altii sa intre", imparatie a lui Dumnezeu care asha cum scrie in Biblie este in interiorul nostru nu in Biserica (o ce tampenie am scris cu litera mare un cacat care nu merita). Dar revin ideea este si pentru cei care mai sunt speriati de pacate. Printre care si fosta mea prietena, fata cu un potential imens dar care se pierde ca proasta (ma rog nu din vina ei, lo sfidante e de vina pentru tot pentru ca o sperie cu bombe): Frate wake up for God's sake. Nu va mai speriati de bombe nu aveti de ce sa va speriati. Nu exista pacat nu va bate nimeni. Pacatul e doar un program psihic. Iti scrii in subconstient niste frici infecte care se intorc impotriva ta. Esti divin indiferent de inexistenta vina dar dupa cum am zis in prima postare cineva divin este perfect nu are de ce sa isi tortureze semenii. Scapati de frica de divinitate scapati de frica de voi insiva scapati de motivele care va indeamna sa fiti pacatosi de motivele care va indeamna sa ramaneti prosti. Si eu recunosc m-am chinuit sa fiu prost o vreme dar binecuvantat fie numele domnului am scapat. Totul tot "raul" este in mintea voastra. Il puteti invinge pe inexistentul drac sau pe lo sfidante prin act de vointza voluntara. A si nu recomand nimanui filmul "lo sfidante" desi a aparut pe piata. Zice chestii foarte faine dar il prezinta pe personajul principal ca un inamic puternic de care tre sa iti fie frik.... vai cate si cate poate sa iti faca vai cum te poate controla vai k trebuie sa te lupti cu el, vai ca trebuie sa te lupti cu tine, vai k tre sa fii un observator tacut care sa isi analizeze si controleze reactiile sa fii "disciplinat" (cat urasc cuvantul asta) cand el in realitate e un cacat pe care trebuie sa te pishi un amarat de parazit prost care nu are inteligentza necesara ca sa inteleaga ca daca isi sugruma gazdele se fute in cur si el o data cu ele.

2 comentarii: