joi, 26 august 2010

Despre Frustari sau raspuns la un articol pe care l-am citit pe blogul Astaroth Priestess - The Black Sugar Coated Handcuffs

Acum am citit un articol pe blogul unei tipe ink nu merge spus prietena desi o consider potentiala amica. Ideea e k frustrarea o traiesc foarte multi in ziua de azi dar se refuleaza cum am vazut in articol la tot pasul. Cauzele pot fi multiple dar nimeni nu le cauta unde trebuie si gasesc solutii gresite. Biserica ne spune cik sa ne impacam pace cu suferintza pai sa fii prost sa faci asha ceva dupa cum am vazut la cineva. Prin taierea tuturor ambitiilor interioare si exterioare ajungi sa nu te mai doara nimik pt k fara sa iti dai seama devii un cacat. barr tampita soarta. Sa ajungi propriul tau sclav. Sa fii toata viatza scavul propriei lipse de curaj. Dupa cum am vazut pe acel blog foarte multi se descarca chinuindu-i pe cei din jur. Isi trag o energie din jur care orikm se stinge cand iti da unu in cap si iti cade pula. Fac distrug tot in jur. Totul ca sa fuga de ceva interior. Fara sa isi dea seama ca sunt de fapt cine nu vor sa fie. Solutia ca sa scapi de frutrari este sa te cauti pe tine. Dar atunci sa te definesti ca cel mai inalt vis al tau. In felul asta vei fi impacat fiind cine vrei sa fii. E singura solutie ca sa nu mai ai nici un regret. Te poti ridica singur. Imi bag pwla in popii care zik cik "fara de mine nu poti face nimik" cu referire la personajul care poate lua o gramada de forme cum am sa spun in alt articol si anume "doamne-doamne". Te poti ridca si singur. Existi prin tine insuti. Nu ai nevoie de aprobari sau validari din jur nu ai nevoie de confirmarea nimanui. Nici macar a propriei tale constiintze. In felul asta te ridici. Stiu ca asta se numeste mandrie dar tocmai d-aia ma pish pe biserica cum am sa spun in alt articol. Mandria e sfanta iti anuleaza orice suferintza orice durere. Pt ca iti dai seama ca durerea e mentala. Slabiciunea e mentala. Totul e mental. Dupa cum se va vedea in articolele urmatoare. Dandu-ti seama ca totul e mental te vei intreba cat de cretin ai fost ca te-ai chinuit singur. Vei privi la un film si vei spune pnm ce distractiv ca si cum ai privi un horror si razi de cei care se sperie. In felul asta vei rade cu sarcasm si de propriile tale sperietui si vei vedea ca viatza care ai trait-o pana atunci a fost doar un vis prost. Din care te poti trezi prin act de alegere voluntara. Nu trebuie sa iti pese cand altii te trag in jos gen ce ba te crezi smecher pt k nu ai nevoie de confirmarea lor. Tu fiind propriul tau Dumnezeu si Dumnezeu nu te cobori la nivelul lor dar daca te distrezi le vei raspunde si te vei certa cu ei. Si vei gasi argumente cu care sa ii pui la punct. Le vei primi prin tine insuti de la univers dar prin tine. De asta au frica unii care vor sa se ridice dar nu au curajul. Frica asta nu trebuie sa existe. Vei gasi raspunsuri si te vei descurca doar crezand asta. Dupa cum zice este si titlul blogului "Credendo Vides". Daca pe acest blog voi injura sau voi lua in pwla pe cineva sau careva se va simti ofensat nu imi pasa. Totul se va produce in sinea mea cu sarcasm si ca sa imi mai mangai orgoliul fara ca eu sa depind in vre un fel de ceea ce zik sau fac. Tot ce zik mai ciudat este din cea mai pura distractie. Cine isi da seama de propria lui putere scapa si de frustrari fara a fi nevoie se chinuie singur. Solutia ca sa scapi din cerc este sa iti activezi orgoliul si constientza de sine. Eu sunt liber si exist prin mine insumi si sa faci ce te scapina chelia sau te manaca pula la alegere. Nu are nik daca te porti mai nasol cu unii ii injuri din cand in cand sau unii te vad nesimtit si nu vorbesc cu tine. Fiecare este in mentalui lui. Nu trebuie sa ai remuscari sau probleme de constiintza sau sa te vezi tras in jos de anumite gesturi. Nik nu te trage in jos. Daca te injuri cu unii sau mai mai dai unuia amical in cap pana la urma totul este ca o distractie totul e mental. Dar ideea este ca desi iti vine sa le raspunzi unora sau iti vine sa dai cuiva in cap nu ai dece sa o faci poate doar de distractie. Nu ai nevoie de chinuirea celorlati pt k deja esti divin. Nu ai nevoie sa o faci dandu-i cuiva in cap. Daca o mai faci e pura distractie dar nu ai nevoie sa o confirmi in felul asta. D-aia nu am nik cu nimeni. Nu imi pierd timpul urandu-i ft tare pe ceilalti. Poate de distractie dar nu din suflet. Desi pe medicii psihiatrii si pe masoni i-ash castra si i-ash arde la foc mik. Si ii consider prieteni si pe cei a caror gandire nu imi place sau o detast. Fiecare e divin. Nu e vina lui daca nu e trezit sau constient. Cine gusta puterea nu renuntza la ea. Toti sunt simpatici si potentiali prieteni dar fiecare este cu ale lui. Ceea ce nu se intampla la asha zisii crestini sau oameni de societate unde distriminarea este in floare. Fiecare se crede tare discriminadu-i pe ceilalti. Nu ca ash avea o problema cu oamenii care se cred tari bravo lor ca se cred Dumnezei dar nu ai de ce sa critici ce este in jur. Problema lor cu ei nu a mea cu ei. Desi unii merita injurati si castrati. Dar adevarata putere si smecherie nu este sa ii chinui pe cei mai slabi ca tine ca bag pitzi de exemplu ci sa privesti potentiala si inextenta distrugere fara frica de moarte dupa cum voi spune intr-un articol viitor si sa ii spui "ma pish in gura ta".

Un comentariu:

  1. Salut Bogdane!
    Am citit cu mare interes tot ceea ce ai scris pana acum. Ma bucur ca exista persoane care au ajuns sa priveasca lucrurile in acest mod.S-ar parea ca este modul cel mai eficient. Am vazut ca ai scris despre mandria de a fi divin. Ce parere ai despre smerenie (nu ma refer la umilinta, asta ca sa clarificam )? O fi si ea buna la ceva? Cum vezi tu lucrurile in privinta asta? Poate scrii pe viitor ceva si in legatura cu acest aspect.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere