luni, 30 august 2010

Despre cum sa te lasi de laba sa nu mai fii disperat dupa sex si sa respecti fetele chit ca sunt curve. Metoda sigura de vindecare pentru dependentza de sexul feminin (a nu se intzelege evitarea lui pentru ca fetele e scumpe) cine ma face gay il invit sa se impuste nu ca mi-ar pasa pentru ca orikm va fi prea prost ca sa inzteleaga

Bai poate foarte multzi dintre voi ati facut laba. Nimeni nu recunoaste desi fiecare s-a bucurat de aceasta placere in timpul vietzii. Bai eu spun cu mana pe inima. Am fost number one labagiu al planetei. Cam intre 3000 si 6000 de ori. Cand eram mik le tzineam socoteala (eram mandru de asta). Si nu doar atata le faceam pe filme de bdsm (conturi pe situri nu am apucat sa fac nu imi ceretzi) dar in orice caz stiam tot ce inseamna bdsm pe net. Va si spun 3 situri pe care intram ca sa va facetzi o impresie: http://www.madpain.com/, http://www.dark-dungeon.com/, http://www.extra-pain.com/. Va spun ca nu doar ma uitam la ele (stiu absolut tot BDSM-ul de pe net) ci si imi faceam filme in cap cu fete pe care le cunosteam in fiecare seara pentru placerea sexuala pura. Dar sa vedeam cum am reusit sa ma vindec ca va imaginatzi unde am fost. Pentru cine ink mai da la laba cine inca mai vrea sex si moare dupa fete va spun sincer. Acest lucru se petrece pentru ca privitzi iubirea pe un nivel inferior de constientza. (Nu vreau sa zik de frecvenzta sau de vibraztie pentru ca nu depind de frecventz sau de vibratzii). Un aspect important este de zis sa nu facetzi acest lucru sau sa consideratzi laba ca un pacat pentru ca asta cauzeaza reflexe psihice. Eu o faceam de placere fara repercusiuni morale dar ideea este ca mi-am dat seama ca e o prostie si atunci am renuntzat la ea (i've got bigger fish to fry decat sa ma chinui sa imi slobozesc chilotzii). Sa va spun cum sa facetzi si voi acest lucru. Ajunge o singura meditatzie o singura data si totul s-a vindecat. Stingetzi lumina intr-o seara si culcatzi-va lungitzi pe burta. Eu asha ma simt mai relaxat sau mai bine zis mai detashat pentru ca relaxarea este naturala desi in ultima vreme sunt rupt orikm de maya dar nu imi pasa. Recomand sa stai pe burta pentru ca se freaca pwla de cearceaf si te exicita si asha e provocarea mai mare. Dar sa vedem meditatzia. Esti cu o fata sus intr-un coltz de munte. Eu ziceam undeva pe Bucegi langa Caraiman cam pe unde este un portal interdimensional (lumea de acolo stie de el dar tac ca prostii). Stai cu ea si mergi pe munte. Fa-ti tzatzele cat roata carului (ca sa fie provocarea mai mare) si fa-o idealul tau de frumusetze feminina. Gen shakira (in cazul meu desi nu am un ideal anume), Rihanna sau ce vedeta tzacanita sau curva preferazti voi (pentru ca ganditzi ca toate sunt curve). Va punetzi cortul si stati jos. Fata initzial va ignora. Va asezati langa ea. Te simtzi atat de bine ca esti cu ea (asta e singura chestie de simtzit ca in rest am spirit de piatra si nu am suflet pentru ca nu cred in el dar despre suflet intr-un post ulterior). Efectiv et simti bine pentru ca esti cu o fata. Te asezi langa ea. Incepi sa o mangai pe umeri. Priveste-o ca pe o creatura divina si superba. Tu fiind divin este si ea divina. Fata respectiva este pura este eliberata si este tot ce ti-ai dorit cand erai mik. Fata are o putere psihica de otzel o minte de cristal. Nu te iubeste asha cum ai vrea tu varsandu-si matzele pentru tine. Te respecta. Te respecta pentru ca esti un baiat adevarat. Iar tu tu esti puternic pentru ca ai pus mana pe asha o fata. Este acolo este doar a ta si a plecat pe munte pentru tine sunteti in padure doar voi doi unul pentru altul. Fata reamintesc ca are puterea divina si este de cristal are colosala putere interioara. O strangi in bratze in bratze. Puterea divina din ea se scurge in tine. Este o senzatie superba, simtzi asta. Este ceva racoros o putere. O putere care te face sa vibrezi si sa tremuri. Dar nu te aprinde, te relaxeaza. Nu mai simti tremuraturi simti o relaxare totala. Puterea ei este in tine nu se duce jos la pwla urca se duce in sus pe chakre. Din ce in ce mai sus o simti in inima apoi in cap. Deja esti puterea respectiva. O ai in tine. Puterea iubirii sacre exista in tine. Iti amintesti cand erai mik (visai o putere sacra si celesta). Acum o ai, o traiesti. Este in fatza ta. Este prea pura ca sa o futzi sa iti bagi pwla in ea. (prin puriatate nu intzeleg cacatul bisericii ortodoxe gen "curatzenie sufleteasca" ci tarie si lipsa de prejudecatzi). Dar te simti puternic pentru ca ai pus mana pe o fata atat de puternica, atat de pura si cu un psihic atat de puternic te bucuri de ea si stai si o mangai. Garantez si imi pun gatu jos ca nu ti se va scula pwla nici atunci nici alta data (decat atunci cand trebuie) si vei invatza sa u mai vei fetele. Pe fata asta nu o vrei. O iubesti cu adevarat. Intre voi este respectul reciproc al puterii si al sacralitatzii. Si crede-ma ca de la o prima meditatzie de genu ti se va face lehamte si de laba si de futai. Iti vei da seama ca laba este un cacat si nu il faci nu fiindca este un pacat ci pentru ca pwla ta este destul de tare ca sa nu mai ai nevoie de ea. In privintza futaiului cat si a dragostei nu sunt impotriva lor. Adik m-ash fute oricand si oriunde cu oricine daca se ofera doritoare. Spun ca dragostea sa fie facuta de undeva de sus fara atashamente emotionale. Exista doua tipuri de atashamente emotionale sufletesc si sexual. Ambele sunt tampenii si produc suferintza. Dragostea sufleteasca este ranita. Chestia este ca neexistand atashamente emotionale nik nu trebuie sa te raneasca. Iar atashamentul emotional sexual creeaza dependentza. In ambele cazuri se creeaza suferintza. Si nu spuneti nu toti ati suferit din dragoste. Ideea este sa iubesti fara sa suferi si sa ti-o tragi fara sa depinzi de sex si asta o faci din propria ta putere interioara. Nu dragostea genereaza puterea interioara puterea interioara exista in tine si prin tine. Dragostea este ca un bonus al acelei puteri interioare. Nu te doare daca iubesti atata timp cat nu ai de ce sa suferi. In felul asta toate fetele de pe lume chiar si curvele ti se vor parea fiintza dragi si superbe pentru ca iti vei da seama ca nu au cu ce sa te afecteze din moment ce nu poti fi ranit. Iubirea este gratis pentru totzi. Dar pe larg despre iubire intr-un post ulterior. Adik in urmatorul. Ideea este ca nu ai nevoie de fete. La fel ca si pe fata de pe munte nu ai nevoie de ea. Ai puterea deja in tine. Dar o iubesti de placere.

5 comentarii:

  1. Foarte adevarat si realist.Poti da mai multe detalii legat de aceasta metoda?Si pasii concreti pt ca nu stiu daca am intles bine.Am incercat aseara aceasta meditatie si nu am avut nici un rezultat.Mersi. Imi poti scrie pe adresa de mail mateianuandrei@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietene esti un bou desi sunt tentat sa iti zic vaca. Pe tine te doare atat de tare ego-ul incat ai ajuns sa ti-l negi cu o pseudo "self-sinceritate"

    RăspundețiȘtergere
  3. ai mare dreptate cu penetrarea mentala si crearea unei realitati ,,, eu am facut asta inainte de a scrie paragraful acesta tu ...!
    dar nu sunt de acord cu tine cu multe fapte ...precum ..ca nu exixta suflet sa u trairea mentala de sentiment de iubire pe care o genereaza mentalul tau in fiinta ta launtrica deci prin concluziu..sory dar mai ai mult de invatat despre intratra in starea alfa de gindire si mediul de transa in care creiezi vizualizarea interna ,,, , dar e un inceput .... pt tine subces si invata in continuare aceste lucruri si le vei intelege ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei !!! de ce nu mai scrii ? sau poate ca nu mai ai nevoie iti vezi de viata , oricum ca oamenii sunt orbi exista cretini din astia credinciosi si nici macar nu stiu in ce cred ? sau ce-i diviniatea ? da-i dreaq ...s-a moara cu durerea lor si blestemul(prostia e singurul) care il au ....eu sunt considerat nebun cand le spun oamenilor ca vad viata mai realist decat ei si mai viu si chiar o vad sunt constient de asta si e bine anticip problemele , sunt fericit ca exist si e bine !!!... bafta .....

    RăspundețiȘtergere